Tandpleje sikrer dig et smukt tandsæt

​Tandlægerne i Centrum sørger for et professionelt og omsorgsfuldt tandeftersyn.

Du bør få undersøgt dine tænder hvert halve år.

Med et regelmæssigt tandeftersyn, har vi mulighed for at opdage begyndende tandskader, i så god tid, at vi kan forebygge med en enkel behandling.

Den daglige tandhygiejne sikrer du ved altid at bruge tandbørste og tandtråd. Da tandsæt er meget forskellige, kan det være nødvendigt med en endnu grundigere daglig tandrensning. Er det tilfældet, får du en kompetent vejledning af os.

Hvad gør vi i forbindelse med et tandeftersyn

Vi anbefaler, at du ved et tandeftersyn også får en tandrensning. Her renser vi dine tænder for belægninger og tandsten, så du lettere kan holde en god tandhygiejne i det daglige.

​Dertil vil vi ved ethvert tandeftersyn undersøge dig for diverse mundsygdomme som for eksempel karies, paradentose eller andre sygdomme og tandkødsbetændelse.

Hvis vi opdager et kariesangreb i forbindelse med et tandeftersyn, kan det være nødvendigt at foretage en rodbehandling, så vi kan reparere de ødelagte nerver.

Kontakt os når du har behov for et tandeftersyn af dine tænder

Ønsker du at aftale en tid til et tandeftersyn i Ballerup, så kontakt os på telefon 44 97 10 25 eller på e-mail kontakt@tandlaege-ballerup.dk.

Har du akut brug for et tandeftersyn kan vi behandle dig med det samme. Hvis det er en større opgave, vil vi aftale en tid i den nærmeste fremtid.

​Tandlægerne i Centrum

v/ Hanne Laugesen

Udfyld formularen og vi vender tilbage hurtigst muligt​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt